Jak si klienti poradili s briefem na rozvážku mazlíčků? Na to odpoví třetí díl Brandmintonu.
Art Directors Club ve spolupráci s produkcí Separation films zveřejňuje nový díl pořadu Brandminton. Unikátní kreativní workshop, ve kterém si klienti na vlastní kůži vyzkouší role kreativců se vším všudy. Tentokrát to byla dámská jízda a do kreativního klání se pustil tým z Kofoly ve složení: Nikola Gschwentnerová (Senior Brand Manager ) a Eva Stejskalová (Junior Brand Manager) a tým pod vlajkou Sodexo, který reprezentovaly Tereza Knířová (Head of Communications) a Veronika Sádovská (Communications Manager).
Dámy roztočily kolo reklamního neštěstí, které vybírá produkt a key message. Kolo se zastavilo na produktu Pet delivery, což je služba, která lidem doveze mazlíčka na pár hodin a bez závazků. Od koťátka až po horskou lamu. Key message byla Ukažte své pravé já. Týmy na tuto zajímavou kombinaci dostaly brief a šlo se vymýšlet. Při interním review se odkryly karty a první nápady padaly do placu. Přestože oficiálně stojí týmy proti sobě, tak si na interním review vzájemně pomáhaly a radily se, jak své nápady posunout dál. Po vypršení časového limitu přišel čas na briefování ilustrátorky Troy ze studia Drawetc, která dala nápadům vizuální podobu.
O tom, kdo zvítězí v kreativním klání rozhodujete vy pomocí hlasování na Facebooku ADC.
Tým Sodexo hodnotí zpracování nápadu: „Ilustrací jsme chtěly ukázat kontrast mezi tím, jak se někteří lidé prezentují v práci a v soukromém životě. Nemusí se vždy jednat o lásku ke zvířátkám, ale každý máme něco, co o nás kolegové neví. Nebo ne?“
A podařilo se ilustrátorce Troy naplnit brief týmu Kolofa?: „lustrace z větší části splňuje naší představu, ale určitě by pomohlo být fyzicky i u prvního náčrtu. Okomentovat si reálnější návrhy a až poté zasílat doplňující feedbacky – možnost vstupovat do barev a moodu. Barvy bychom volily lehce odlišné, ale jinak to byla super zkušenost!“
Svůj tip, jak se dostat z kreativní nouze opět představily i zkušení kreativci a moderátorky pořadu Markéta Kolodžejová (Proboston) a Klára Javůrková (WMC Grey). “Tentokrát jsme si vybraly základní kreativní techniku “Efekt produktu”. Tedy ukázat to, co následuje po použití.”, vysvětluje Markéta. “Ta obrazová dramatizace musí být ale samozřejmě zajímavá, aby to nesklouzávalo pouze k tomu, že se lidé usmívají”, doplňuje Klára. Jejich kreativní tipy vycházejí i jako bonusový materiál pořadu.
Brandminton vzniká ve spolupráci s produkcí Separation films a Biofilms rental. O ilustrace se stará Drawetc a o kostýmy a styling moderátorek zase 3some. Exkluzivním mediálním partnerem je Marketing a Media.
Do unikátního kreativního workshopu Brandminton jsou srdečně zvaní všichni kolegové z marketingu, kteří by chtěli nahlédnout pod pokličku kreativy. A tak se s námi podílet na naší misi o propojování našich oborů. Přihlásit se můžete e-mailem na jana.pokorna@adc-czech.cz.
1. 9. 2022