Globální event pro začínající kreativce

Portfolio Night vytváří platformu pro setkávání začínajících reklamních textařů, art directorů a designérů s renomovanými kreativními řediteli, kteří jim během jednoho večera dávají zpětnou vazbu na jejich práci. Akce pod patronací globální organizace The One Club for Creativity letos poprvé přichází i do Prahy, kde ji bude pořádat agentura VMLY&R. Večer na způsob reklamního speed datingu mezi ostřílenými kreativci a mladými talenty se odehraje 13. června 2023 v budově WPP Campusu a Art Directors Club bude u toho.

Portfolio Night propojuje kreativní komunity napříč kontinenty a od svého vzniku v roce 2003 se rozrostlo v celosvětovou akci, kterou už hostilo přes sedmdesát měst z celého světa. Pořádá ji globální organizace sdružující reklamní profesionály z celého světa The One Club for Creativity (udílí mj. i prestižní kreativní ocenění The One Show). Letos se poprvé přidává na seznam měst i Praha, kde je hostitelskou agenturou VMLY&R.

Akce má omezenou kapacitu pro třicet nadějných kreativních talentů. Zájemci si mohou pořídit vstupenku na pražskou obdobu světového eventu přímo na oficiálních stránkách Portfolio Night.
13. června se jim bude během večera věnovat celkem deset kreativních ředitelek a ředitelů z renomovaných agentur, mezi nimi například Miloš Kočí z pořádající agentury VMLY&R, dále Tereza Svěráková (OAK), Dora Pružincová (DDB Prague), Dejan Stajnberger (VCCP Prague), Lester Tullett (Kaspen JvM), Michaela Pechanová (Ticino tým, Ogilvy) nebo Martin Mareš (Mark BBDO) a další.


Vstupenky zde:  https://events.oneclub.org/portfolio-night-2023/3604650

Samotný večer probíhá ve stylu speed datingu – každý z účastníků bude mít možnost konzultovat svoje portfolio v patnácti minutách postupně se třemi zkušenými kreativci. Způsob párování bude vycházet z náhodného rotačního schématu tak, aby na každého profesionála připadli během večera maximálně 9 talentů. Večer vyvrcholí vyhlášením nejlepšího portfolia a udělením titulu All-Star. Vítěz se tím automaticky kvalifikuje do mezinárodního virtuálního kola soutěže, kde budou All-Stars z jednotlivých zemí ve skupinách řešit zpracování klientského briefu. Vítězný tým získá týdenní pobyt v New Yorku, během kterého bude spolupracovat na kampani pro jednoho ze sponzorů. Po skončení oficiální části eventu bude na místě probíhat neformální networking všech zúčastněných.

 

25. 5. 2023