Kdo zazáří za září? Na tuto rytmickou otázku hledal odpověď panel hodnotitelů složený z nejlepších domácích kreativců sdružených v Art Directors Clubu. Ti nejvyšším stupněm zářivosti tentokrát ocenili spot Pečujeme s láskou, který pro drogerii Rossmann připravil jeden z už tradičních vítězů AdParády, agentura DDB. I přes velmi temné vyznění spotu Agresivita zabíjí se na druhém místě blýskli BeefBrothers pro Českou Asociaci Pojišťoven. A protože nemůže být všechno zlato, co se třpytí, kampaň Radia Wave z dílny Stink Films skončila na krásném bronzovém stupínku.
Pokud vás k poslechu plné verze podcastu AdParáda nenaláká ani tato ochutnávka nejlepších prací, ani kompletní výslednice níže, a dokonce ani příslib břitkých komentářů našich hodnotitelů, pak vězte, že Pavel Wilhelm Přibyl a Miky Karas tentokrát na závěr AdParády položí několik dotěrných otázek Marcele Syrovátkové, Head of Marketing Rossmann. A to by vám nemělo ujít!
Nalaďte nás na vašich oblíbených kanálech:
Soundcloud: https://soundcloud.com/adckitchen
Spotify: https://spoti.fi/2PjpeJd
Apple Podcasts: https://apple.co/2ORIpuL
Kompletní pořadí AdParády za měsíc září:
Řetězec drogerií Rossmann přichází s novou komunikační strategií, vzniklou ve spolupráci s agenturou DDB. Kampaň rozvíjí stávající koncept značky "A život je krásnější", který představuje hledání krásy v každodenních okamžicích a obohacuje ho o tématiku péče o sebe a své blízké. Drogerie představuje místo, kde zákazníci naleznou vše potřebné pro zmíněnou péči. Reklamní spot zachycuje příběh dvou sester, které k sobě i přes mnohé neshody naleznou cestu. Produkoval Boogie Films ve spolupráci s režisérem Jurajem Janišem.
2. BeefBrothers - Česká asociace pojišťoven
Agresivita za volantem může mít tragické následky, varuje Česká asociace pojišťoven v nové preventivní kampani Agresivita zabíjí, na níž spolupracuje Besip i Policie ČR. Staví na emotivních televizních spotech, popisujících konkrétní nebezpečné situace s fatálními následky, a to nejen pro samotné účastníky dopravních nehod, ale i pro jejich blízké. Produkci zabezpečila Creative Embassy ve spolupráci a Jurajem Janišem.
Radio Wave spustilo kampaň na jedny ze svých nejoblíbenějších podcastů Čelisti a Balanc a na nový podcast Šeptem. Tři různorodé spoty mají reprezentovat nejen obsah jednotlivých pořadů, ale i specifické charisma jejich moderátorů. Zároveň celou kampaň spojuje určitá míra nadsázky a humoru. Hlavními hrdiny spotů jsou samotní autoři pořadů, kterým se kampaň věnuje. Autorem konceptu a režisérem je Jakub Jirásek. Další spoty ze série najdete zde a zde.
Půlminutový spot se odehrává na hřbitovech a dalších místech posledního odpočinku a klade otázku, kde by pochovaní lidé chtěli umřít, kdyby si mohli vybrat. Cílem kampaně je upozornit na to, co Cesta domů dělá, a oslovit případné další dárce. Spot realizoval Bypass, režie se ujal Jakub Veselý.
Celým spotem pro online srovnávač pojištění, povinného ručení a energií srovnejto.cz nás provází hlavní hrdina, Tomáš Srovnaný. Tomáš má rád ve věcech pořádek. Tomáš používá online srovnávač. Produkci zastřešil Bistrofilms pod režisérskou taktovkou Marka Partyše.
6. VMLY&R Prague - Pilsner Urquell
Cílem nové kampaně Pilsner Urquell je přiblížit pivní značku dnešnímu spotřebiteli a ukázat mu na reálných příbězích péči, kterou plzeňští pivu věnují. Jako první se v reklamě představí výčepní Martina Navrátilová, úspěšná finalistka soutěže Pilsner Urquell Master Bartender, která již téměř pět let cestuje po celé Evropě a učí v zahraničních hospodách, jak se o pivo Pilsner Urquell starat a správně ho čepovat. Spot režíroval Marek Partyš, produkci zajistilo Bistro Films.
Video lákající na novou sezónu Baletu Národního divadla Brno je dílem plným tance, radosti i překvapivých zvratů. V tříminutovém krátkém filmu jsou ve víru tance zakomponovaného do letištního provozu představeny hry, které čekají diváky v právě začínající sezóně 2020/2021. Prvotní nápad natáčet na letišti vzešel od uměleckého šéfa Baletu Mária Radačovského. Námět se rozpracoval s režisérem Kubou Jírou.
8. DDB Prague - Raiffeisenbank
Raiffeisenbank přichází s novou kampaní, v níž společně s agenturou DDB rozvíjí komunikační koncept Respekt. Energii kampani, která komunikuje výhodné spoření, i nadále dodává hitová skladba Hard Day’s Night od legendárních Beatles. Na vytvoření kampaně se podílela produkce Boogie Films, televizní spot režíroval Milan Balog.
Tradiční československá limonáda Vinea, vyráběná podle originální receptury, chce vyzdvihnout hodnotu značky a posílit spotřebitelské vnímání brandu jako skutečného klenotu mezi sycenými nápoji. Nechejte se okouzlit zázračným spojením přírodní hroznové šťávy a černého bezu, vábí tradiční nápoj. Televizní spot režírovala Veronika Jelšíková, produkci zajistili Stink Films.
Loterie Korunka ze skupiny Tipsport odstartovala reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce. Zároveň propaguje základní benefity. Koncept s hlavním sdělením "K velké radosti stačí opravdu málo" propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Spot režíroval Maroš Milčík.