Kdo září v AdParádě? Přece DDB s Rossmannem

Kdo zazáří za září? Na tuto rytmickou otázku hledal odpověď panel hodnotitelů složený z nejlepších domácích kreativců sdružených v Art Directors Clubu. Ti nejvyšším stupněm zářivosti tentokrát ocenili spot Pečujeme s láskou, který pro drogerii Rossmann připravil jeden z už tradičních vítězů AdParády, agentura DDB. I přes velmi temné vyznění spotu Agresivita zabíjí se na druhém místě blýskli BeefBrothers pro Českou Asociaci Pojišťoven. A protože nemůže být všechno zlato, co se třpytí, kampaň Radia Wave z dílny Stink Films skončila na krásném bronzovém stupínku.

Pokud vás k poslechu plné verze podcastu AdParáda nenaláká ani tato ochutnávka nejlepších prací, ani kompletní výslednice níže, a dokonce ani příslib břitkých komentářů našich hodnotitelů, pak vězte, že Pavel Wilhelm Přibyl a Miky Karas tentokrát na závěr AdParády položí několik dotěrných otázek Marcele Syrovátkové, Head of Marketing Rossmann. A to by vám nemělo ujít!

Nalaďte nás na vašich oblíbených kanálech:

Soundcloud: https://soundcloud.com/adckitchen
Spotify: https://spoti.fi/2PjpeJd
Apple Podcasts: https://apple.co/2ORIpuL


Kompletní pořadí AdParády za měsíc září:

1. DDB Prague - Rossmann

Řetězec drogerií Rossmann přichází s novou komunikační strategií, vzniklou ve spolupráci s agenturou DDB. Kampaň rozvíjí stávající koncept značky "A život je krásnější", který představuje hledání krásy v každodenních okamžicích a obohacuje ho o tématiku péče o sebe a své blízké. Drogerie představuje místo, kde zákazníci naleznou vše potřebné pro zmíněnou péči. Reklamní spot zachycuje příběh dvou sester, které k sobě i přes mnohé neshody naleznou cestu. Produkoval Boogie Films ve spolupráci s režisérem Jurajem Janišem.

2. BeefBrothers - Česká asociace pojišťoven

Agresivita za volantem může mít tragické následky, varuje Česká asociace pojišťoven v nové preventivní kampani Agresivita zabíjí, na níž spolupracuje Besip i Policie ČR. Staví na emotivních televizních spotech, popisujících konkrétní nebezpečné situace s fatálními následky, a to nejen pro samotné účastníky dopravních nehod, ale i pro jejich blízké. Produkci zabezpečila Creative Embassy ve spolupráci a Jurajem Janišem.

3. Stink Films - Radio Wave

Radio Wave spustilo kampaň na jedny ze svých nejoblíbenějších podcastů Čelisti a Balanc a na nový podcast Šeptem. Tři různorodé spoty mají reprezentovat nejen obsah jednotlivých pořadů, ale i specifické charisma jejich moderátorů. Zároveň celou kampaň spojuje určitá míra nadsázky a humoru. Hlavními hrdiny spotů jsou samotní autoři pořadů, kterým se kampaň věnuje. Autorem konceptu a režisérem je Jakub Jirásek. Další spoty ze série najdete zde a zde.

4. Bypass s.r.o. - Cesta domů

Půlminutový spot se odehrává na hřbitovech a dalších místech posledního odpočinku a klade otázku, kde by pochovaní lidé chtěli umřít, kdyby si mohli vybrat. Cílem kampaně je upozornit na to, co Cesta domů dělá, a oslovit případné další dárce. Spot realizoval Bypass, režie se ujal Jakub Veselý.

5. Lucky You - Srovnejto.cz

Celým spotem pro online srovnávač pojištění, povinného ručení a energií srovnejto.cz nás provází hlavní hrdina, Tomáš Srovnaný. Tomáš má rád ve věcech pořádek. Tomáš používá online srovnávač. Produkci zastřešil Bistrofilms pod režisérskou taktovkou Marka Partyše.

6. VMLY&R Prague - Pilsner Urquell

Cílem nové kampaně Pilsner Urquell je přiblížit pivní značku dnešnímu spotřebiteli a ukázat mu na reálných příbězích péči, kterou plzeňští pivu věnují. Jako první se v reklamě představí výčepní Martina Navrátilová, úspěšná finalistka soutěže Pilsner Urquell Master Bartender, která již téměř pět let cestuje po celé Evropě a učí v zahraničních hospodách, jak se o pivo Pilsner Urquell starat a správně ho čepovat. Spot režíroval Marek Partyš, produkci zajistilo Bistro Films.

7. Národní divadlo Brno

Video lákající na novou sezónu Baletu Národního divadla Brno je dílem plným tance, radosti i překvapivých zvratů. V tříminutovém krátkém filmu jsou ve víru tance zakomponovaného do letištního provozu představeny hry, které čekají diváky v právě začínající sezóně 2020/2021. Prvotní nápad natáčet na letišti vzešel od uměleckého šéfa Baletu Mária Radačovského. Námět se rozpracoval s režisérem Kubou Jírou.

8. DDB Prague - Raiffeisenbank

Raiffeisenbank přichází s novou kampaní, v níž společně s agenturou DDB rozvíjí komunikační koncept Respekt. Energii kampani, která komunikuje výhodné spoření, i nadále dodává hitová skladba Hard Day’s Night od legendárních Beatles. Na vytvoření kampaně se podílela produkce Boogie Films, televizní spot režíroval Milan Balog.

9. Triad Advertising - Vinea

Tradiční československá limonáda Vinea, vyráběná podle originální receptury, chce vyzdvihnout hodnotu značky a posílit spotřebitelské vnímání brandu jako skutečného klenotu mezi sycenými nápoji. Nechejte se okouzlit zázračným spojením přírodní hroznové šťávy a černého bezu, vábí tradiční nápoj. Televizní spot režírovala Veronika Jelšíková, produkci zajistili Stink Films.

10. BeefBrothers - Korunka

Loterie Korunka ze skupiny Tipsport odstartovala reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce. Zároveň propaguje základní benefity. Koncept s hlavním sdělením "K velké radosti stačí opravdu málo" propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Spot režíroval Maroš Milčík.