Nové členky Klára Javůrková (Idea maker a copywriter, WMC/Grey) a Markéta Kolodžejová (Idea maker a copywriter, Proboston) nejenom posílily členskou základnu, ale současně vstoupily do výboru ADC. V rámci aktivit klubu se budou věnovat formátu, ve kterém propojí klienty s kreativou.
Kláru i Markétu jsme vyzpovídali.
Když ses rozhodovala co dělat, byla reklama jasná volba?
Markéta: Ano, už jako fétus jsem snila o tom, být textařem a můj ultrazvuk měl headline.
Klára: Vlastně mě k ní přivedl dost nezdravý vztah. Ten kluk byl textař a když to nadobro skončilo, tak jsem si řekla, že to zvládnu taky a tadáá.
Are you loving it?
Markéta: Velmi.
Klára: YES!
A je co řešit?
Markéta: Pořád je co řešit. Řeším to každý den. Čim víc lidí to řeší, tim je to lepší, samozřejmě. Reálně pracuju tak hodinu denně a zbytek dne jen řeším s ostatníma to, na čem jsem pracovala.
Klára: No jasně, to už říkal starej Ogilvy, že se musí řešit, nípat a brainstormovat. O čem bychom se u piva jinak bavili?!
Jak vypadá reklama přesně podle tvého gusta?
Markéta: Jasná a pochopitelná.
Klára: Srandovní a dobře natočená.
Kde jsi člověkem?
Markéta: Ve svý kůži.
Klára: Všude, kde nejsem zvíře. Nevim, dál.
Co ti dává křídla?
Markéta: Barman
Klára: Markéta, když čekám na výplatu.
Láká vás být součástí Art Directors klubu? Stačí vyplnit formulář tady na našem webu.
16. 11. 2021