Do podcastového studia ADC dorazila těsně před rozdílením Louskáčků sklizeň těch nejlepších domácích výpěstků za měsíc říjen. Jako pokaždé je vybírali a hodnotili zkušení reklamní sommeliéři, kteří pro vás připravili následující výběr z hroznů: zlatou medaili získala nádherná práce z ulic Barcelony v produkci Creative Embassy pro značku Nike. Stříbro pak mají nově na krku krávy, které směrem na Vysočinu rozpohybovalo VCCP pro svého klienta Mlékárnu Hlinsko. A chuť bronzu okusil Hladový umělec, což naštěstí není pseudonym kreativců z OAK, ale jejich nová kampaň pro Bageterii Boulevard.
Pokud si chcete nad těmito a dalšími skvělými pracemi zkrátit čekání na večerní udílení ADC Czech Creative Awards, můžete tak učinit s Mikym a Wilhelmem, kteří vás jako obvykle během dvaceti a něco minut provedou nejen kompletním pořadím, ale také přidají hodnocení a komentáře porotců a také rozhovor s aktuálním vítězem Ľubošem Vacke. A osobně se vidíme večer!
Nalaďte nás na vašich oblíbených kanálech:
Soundcloud: https://soundcloud.com/adckitchen
Spotify: https://spoti.fi/2PjpeJd
Apple Podcasts: https://apple.co/2ORIpuL
1. Ľuboš Vacke/Tomáš Novotný - Street Football Barcelona - Nike
Spolupráci značky Nike a barcelonské street fotbalové komunity a hlavně nespoutanost a osobitost tohoto sportu představuje spot s názvem I have everything. Jeho realizaci zaštítila česká produkce Creative Embassy ve spolupráci s Nike, No Limits Collective a Belushis. Režisérem spotu, jehož užití se plánuje zejména na sociálních sítích i na screeningových plochách při turnajích a v rámci instore, je Ľuboš Vacke. Spoluautorem kreativního konceptu je Tomáš Novotný.
Agentura VCCP připravila pro Mlékárnu Hlinsko novou kampaň, jejímž hlavním cílem je odlišit značku Tatra a posílit její image. Nový spot ukazuje kraj Vysočinu jako místo, kam směřují všechny české stračeny. Hromadnou migraci krav spot zachycuje do nejmenších detailů. Spot VCCP realizovala s režisérem Petrem Němečkem a jeho produkcí.
Prezident republiky Miloš Zeman v nedávném rozhovoru pro Mladou frontu Dnes prohlásil, že „umělci vytvořili svá nejkrásnější díla tehdy, když byli hladoví“. V reakci na to zařazuje Bageterie Boulevard do své nabídky bagetu Hladový umělec. Je určena všem, kteří mají rádi kulturu a není jim lhostejná. Z každé této prodané bagety totiž firma věnuje 10 Kč divadlům. Bageta se skládá z pečiva, másla a sýru maasdamer. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka.
Datart v nové kampani představuje službu vlastní dopravy a poukazuje na službu vyzvednutí zboží do 30 minut od objednání. Novou kreativu realizovala agentura WMC/Grey. Koncept stojí na samotné značce, kvalitní prodejce elektroniky s velkou sítí prodejen a kvalitními službami. Služby, které nabízí Datart, nabízí prostě jedině Datart, sděluje reklama klidnou a humornou formou. Produkci zabezpečil Punk Film a režii Martin Duda.
5. Peppermint, Zaraguza - Škoda
Společnost Škoda Auto si po celý letošní rok připomíná významné výročí. Před 125 byly v Mladé Boleslavi položeny její základy. Historickou událost prezentuje v nejrozsáhlejší marketingové kampani v jejích dějinách. Komunikace klade hlavní důraz na tradici a inovativnost značky. Ústředním nástrojem kampaně se stala videa ze série Jedno století nestačí, která vznikla pod taktovkou režiséra Jarka Plouhara. Škoda je postupně zveřejňuje na svých sociálních platformách. Na kampani spolupracuje s agenturami Peppermint a Zaraguza.
Poskytovatel rovnátek přišel po několika letech na trhu s první velkou brandovou kampaní. Za brandovou strategií a kreativním konceptem kampaně stojí agentura Brain One. Ustředním motivem kampaně jsou patálie upíra žijícího v moderní době. Problémy se zubami však už díky neviditelným rovnátkům řešit nemusí. Produkci online spotů měli na starosti Boogie Films. Jejich režisérem je Jiří Horenský.
7. Action Please - humanitky.cz
České univerzity představily společnou kampaň. Filozofické fakulty tří českých univerzit (filozofické fakulty Univerzity Hradec Králové, Ostravské univerzity a Univerzity J. E. Purkyně) se spojily za odvážným cílem – zlepšit vnímání humanitních oborů, o kterých koluje spousta mýtů. Snaží se o to pomocí nové kampaně, která pracuje s mafiánskou tematikou. Videa vymyslela a natočila filmová produkce Action Please. Režisérem spotů a autorem námětů je Radim Dittrich.
Pražské kino Aero připravilo nové znělky. Se sloganem „Jeden film nestačí“ pracují s odkazy na hned několik filmů a filmových hrdinů. Režie se ujal Jan Vejnar, produkci zajistila Kamila Dohnalová.
Nová podzimní kampaň české internetové jedničky Seznam.cz má za cíl podpořit službu Vyhledávání a stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízeních. Pohádkový spot doporučuje nespoléhat se na Vševědy ale na vyhledávání na seznam.cz. Na kampani s inhouse týmem spolupracovala agentura Flux Films, režíroval Adam Vopička.
10. Red Media, Digital Ant, TSM Global - FlashSport
Se sloganem Celý svět sportu ve vaší kapse startuje česká technologická společnost Livesport kampaň na svoji novou službu FlashSport, což je agregátor sportovního online zpravodajství, a její mobilní aplikaci. Oslovit chce všechny sportovní fanoušky, kterým nabízí možnost sledovat veškeré sportovní dění přehledně z jednoho místa. Za konceptem kampaně stojí slovenský kreativec Michal Pastier, kterého si Livesport vybral v tendru. Jako copywriteři se na kampani podíleli Pavel Hacker a Ondřej Vichnar. Kampaň produkovala společnost Cinemania, režii zastál Filip Racek.