Nejprestižnější česká soutěž komunikační kreativity zná finalisty.
Přihlášené práce v průběhu 3 dnů hodnotila Advertising Jury v čele s Catalinem Dobre (CO-CEO & CCO McCann Romania & Regional CD McCann CEE) a Art Jury, které předsedal Mike Martin (CCO Ogilvy Czechia).
Z rekordních 274 přihlášek se na shortlist probojovalo 120 prací. Nejvíce skórovaly “filmové” kategorie, Advertising Film: Medium format (16-60"), Film craft: Direction a Film craft: Cinematography.
Shortlisty kampaňových kategorií Integrated a Tactical byly zveřejněné již ve středu. Ve čtvrtek pak nominované práce týmy osobně prezentovaly před porotou a publikem v budově WPP Campusu. Prezentace dali všem osmi přihlašovatelům větší prostor pro obhajobu své kampaně a porotě možnost zeptat se na podrobnosti.
Kompletní shortlisty 31. ročníku ADC Czech Creative Awards jsou zveřejněny na webu soutěže www.adcawards.cz.
Art Directors Club letos během slavnostního ceremoniálů vyhlásí také Agenturu večera. Největší šanci mají agentury s nejvíce shortlisty - DDB Prague, Flo Agency, Imminent, McCann Prague, OAK, VML a WMC Grey.
Slavnostní ceremoniál proběhne 16. 5. 2024 v ARCHA+. Vstupenky je nyní možné zakoupit na webu soutěže nebo bez nutnosti registrace na GoOut.
19. 4. 2024